PRODUK KAMI

Isnin, 18 Februari 2013

Tuala Blanket

Update 10 September 2013
Ada satu benda ajaib
Benda ni boleh digunakan
Selepas mandi
Berbedung
Selimut

Haaa! 3 dalam 1! (Macam kopi)

-out of stock-


Senangkan. Beli satu benda dapat 3 manfaat sekaligus!
Psstt... Tapi benda ajaib ni untuk baby je tau.

TUALA BLANKET



Tuala ni berbentuk segi empat , dengan ukuran 76x76 cm. Kemudian ada hud di atasnya. Dan hud tu memang comel sangat tau



Jom tengok. Kot-kot ada yang berkenan.




Hanya RMxx sahaja! 
(cepat order, stok terhad sangat-sangat)





Kos Penghantaran Pos Laju
Tambah RM7 untuk Semenanjung Malaysia
Tambah RM10 untuk Sabah dan Sarawak
Cara Pembelian
1) Pilih produk yang berkenan.
2) SMS (019-9123166) kepada saya, produk yang dikehendaki untuk confirmkan stok.
3) Tunggu reply daripada saya untuk mengesahkan pesanan dan bayaran yang perlu dibuat.

4) Lepas confirm jumlah bayaran, masukkan jumlah yang perlu di bayar ke akaun berikut:


No Akaun: 563091006027
Nama: Baby Needs Shop

Emel: babyneedsshop(at)gmail(dot)com





No Akaun: 13020111466524
Nama: Nurulhuda Binti Ismail
Emel: nurul_ismail85(at)yahoo(dot)com
Klik Sini Untuk Ke CIMB Clicks


6) Selepas bayaran dibuat, SMS (019-9123166) kepada saya jumlah, tarikh dan masa bayaran yang dilakukan beserta NAMA PENUH dan ALAMAT untuk di pos.

7) Kemudian saya akan poskan (Ahad-Khamis) barang kepada alamat yang di berikan mengunakan pos laju.

*Jika puan ingin cara pembayaran yang lain, jangan segan untuk hubungi saya di talian 019-9123166 (Huda - 5 petang hingga 11 malam)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...