PRODUK KAMI

Selasa, 24 Mei 2011

Pengusaha taska pasti ketar lutut

"Semalam saya dan abang meronda sekitar kawasan perumahan kami dan melawat 2 taska yang berhampiran bagi menempatkan anak-anak abang saya ketika mereka suami isteri berkerja.

Saya memang dah baca 2-3 kali ebook tersebut. Walaupun isi kandungannya saya tidak 100% ingat, tapi ia sangat-sangat berguna ketika saya mengemukakan soalan kepada owner taska tersebut. Yang pentingnya, saya tahu apa yg perlu ditanya. Ada salah satu owner tergagap-gagap nak jawab bila saya tanya tentang JKM.

Bila saya tanya berapa kanak-kanak dan berapa penjaga yg ada, saya dah boleh tahu sama ada taska tersebut mematuh peraturan atau tidak.

Kesimpulannya, ebook puan ni memang sangat berguna untuk dijadikan rujukan dan dalam kes saya, ia benar-benar datang ketika saya perlukan satu panduan bagi memilih taska."
-Ummu 'Aisyah-

Seperti yang saya katakan sebelum ini antara rahsia yang terdapat dalam ebook panduan ini adalah berkenaan tentang persoalan WAJIB yang perlu diajukan kepada pihak TASKA. Antara perkara yang paling penting adalah anda perlu mengetahui sama ada TASKA tersebut berdaftar ataupun tidak.

Saya kira panduan ini cukup lengkap bagi rujukan anda dan pasangan nanti. Sekurang-kurangnya andda telah dapat menjimatkan masa. Namun apa yang istimewanya ebook panduan ini :
1) Pendedahan berkaitan peranan dan kepentingan pusat asuhan atau pengasuh.
2) 7 langkah dalam membuat pilihan Taska yang terbaik.
3) Semakan Taska pilihan sama ada menepati sembilan (9) kriteria yang wajib dimiliki.
4) Mengetahui 7 kriteria yang wajib dimiliki oleh seorang pengasuh.
5) Penerangan berkenaan penderaan dan jenis-jenis penderaan secara terperinci.
6) 20 soalan wajib yang perlu diajukan kepada pihak Taska sebelum mendapatkan perkhidmatan yang disediakan.
7) Checklist Memilih Taska yang mengandungi senarai semak terhadap kriteria-kriteria Taska dan pengasuh bertugas.

Dan banyak lagi sebenarnya! Ini tidak termasuk bonus lagi yang saya berikan.

Pendedahan sebegini amat kurang lebih-lebih lagi permasalahan yang dihadapi oleh ibu bapa menyukarkan mereka untuk membuat pilihan. Biarkan panduan ini yang membantu anda. Demi masa depan anak-anak, anda perlu membuat keputusan yang bijak.

p/s : Antara perkara yang menarik adalah tentang 20 soalan wajib. Kalau satu soalan depa (pihak TASKA) terketar-ketar nak jawab, sah-sahlah mereka banyak masalah. Kalau tak daftar lagilah masalah. Anda nak tahu ke? Jom dapatkan ebook ini sekarang! =) http://tinyurl.com/pilihtaska1

Artikel disedut dari http://babyneedsshop.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...