PRODUK KAMI

Selasa, 20 Julai 2010

Produk Baru | Bantal Kekabu




Bantal kekabu 2 biji
Berat sebiji 1.5kg
Harga hanya RM65
Kos pos parcel RM10
Jumlah = RM75

Saya menggunakan kekabu yang berkualiti tinggi dari Terengganu.
Bantal juga saya jahit sendiri.
Sarung bantal tidak disediakan.
Bantal ini kena order dulu, baru saya akan buat. :-)
Corak bantal tidak semestinya seperti dalam gambar. :p



Cara Pembelian

1) SMS (019-9123166) kepada saya (Huda), untuk tempahan.
2) Selepas saya terima tempahan, saya akan buat bantal ini dahulu.
3) Selepas bantal siap, saya akan SMS jumlah bayaran.
4) Kemudian, anda buat bayaran ke bank berikut

No Akaun: 163082078359
Nama: Roshaizul Nizam Bin Mohd Sani
Emel: roshaizul(at)gmail(dot)com




No Akaun: 13020111466524
Nama: Nurulhuda Binti Ismail
Emel: nurul_ismail85(at)yahoo(dot)com
Klik Sini Untuk Ke CIMB Clicks


5) Selepas bayaran dibuat, SMS (019-9123166) kepada saya jumlah, tarikh dan masa bayaran yang dilakukan beserta NAMA PENUH dan ALAMAT untuk di pos.
6) Kemudian saya akan poskan (Ahad-Khamis) barang kepada alamat yang di berikan mengunakan pos laju.

*Jika anda ingin cara pembayaran yang lain, jangan segan untuk hubungi saya di talian 019-9123166 (Huda)
Jika anda ingin bantal kekabu untuk bayi anda, sila lihat DI SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...