PRODUK KAMI

Jumaat, 23 Julai 2010

Produk Baru | Barut Bayi Merah Dwi-Lapisan - Kod BR4

Produk terbaru dari BabyNeedsShop!

Barut bayi rekaan terbaru kami. Menampilkan rekabentuk kontra pada lapisan dalam dan lapisan luar. Warna merah jambu di bahagian dalam barut bayi, dan warna merah bercorak kartun di bahagian luar barut.

Seperti barut bayi kami yang sebelum ini, ia diperbuat dari kain cotton flanel.

Harga yang ditawarkan hanya RM15 untuk dua helai. Ya, RM15 sahaja.

Tapi, untuk tempoh terhad, harganya hanya RM13 sahaja!!!  
Tempah Sekarang!!!



Cara Pembelian

1) SMS (019-9123166) kepada saya (Huda), untuk tempahan.
2) Selepas saya terima tempahan, saya akan buat bantal ini dahulu.
3) Selepas bantal siap, saya akan SMS jumlah bayaran.
4) Kemudian, anda buat bayaran ke bank berikut

No Akaun: 163082078359
Nama: Roshaizul Nizam Bin Mohd Sani
Emel: roshaizul(at)gmail(dot)com




 

No Akaun: 13020111466524
Nama: Nurulhuda Binti Ismail
Emel: nurul_ismail85(at)yahoo(dot)com
Klik Sini Untuk Ke CIMB Clicks


5) Selepas bayaran dibuat, SMS (019-9123166) kepada saya jumlah, tarikh dan masa bayaran yang dilakukan beserta NAMA PENUH dan ALAMAT untuk di pos.
6) Kemudian saya akan poskan (Ahad-Khamis) barang kepada alamat yang di berikan mengunakan pos laju.

*Jika anda ingin cara pembayaran yang lain, jangan segan untuk hubungi saya di talian 019-9123166 (Huda)

Jika puan ingin lihat produk barut bayi kami yang lain, jon klik DI SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...