PRODUK KAMI

Selasa, 16 November 2010

Lagi Sebab Bayi Menangis..

Disini saya berkongsikan sedikit pengalaman saya menjadi ibu kepada 2 orang anak.

Sebenarnya dahulu ketika anak sulung saya berusia 5 bulan dia selalu menangis pada waktu malam.

Kadang kala boleh demam jadinya...

Tetapi, pada suatu hari anak saya ini menangis sekuat hati. Lebih 3 jam menangis tidak berhenti.

Kemudian saya bacakan Surah Qursi 3 kali dan barulah anak saya itu berhenti menangis dan tertidur..



Saya ada juga rujuk ustaz mengenai kes anak saya, dan menurut beliau memang ada 'makhluk halus' yang menganggu anak saya.

Ustaz tersebut menyuruh saya sentiasa meniupkan surah-surah Al Quran kepada telinga anak saya. Dan pastikan ketika Maghrib semua pintu dan tingkap ditutup.

Dan saya bersyukur kini anak saya tidak lagi menangis macam dulu.

Tetapi kadang-kadang ada juga dia menangis dan sebab dia menangis seperti lapar dan dahaga.

Oh ya, jika anda berminat untuk mengetahui sebab-sebab bayi menangis, boleh belajar rahsia tangisan bayi dengan seorang yang pakar terhadap tangisan bayi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...